IKLAN

SERTAILAH MAHA 2018 (22 NOVEMBER - 02 DISEMBER 2018)

Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani akan menganjurkan Pameran Pertanian, Hortikultur dan Pelancongan Agro Antarabangsa (MAHA) 2018 mulai 22 November hingga 2 Disember  2018 di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS). Program ini melibatkan  booth pameran dan jualan yang bertemakan mengekalkan tema ‘Makanan Kita Masa Depan Kita’ dengan tujuan ​​​​​​​menggariskan kepentingan negara untuk mempertahankan kedaulatan makanan sebagai asas kekuatan negara.


Sebanyak 1,500 khemah jualan meliputi 501 booth menu juadah popular dari semua negeri, produk produk industri asas tani, buah-buahan ,sayur-sayuran segar, anak pokok , bunga-bungaan serta ikan dan makanan laut segar. Di samping itu, 13 pavilion negeri akan dibuka menampilkan identiti, kebudayaan, pameran dan juadah makanan negeri yang dapat dinikmati oleh pengunjung. Kementerian Belia dan Sukan turut diberi peluang untuk menyertai booth pameran dan jualan yang melibatkan usahawan belia dalam bidang kecantikan, barista, e-sport dan lain-lain.
 
Anda dijemput hadir untuk bersama-sama memeriahkan  MAHA 2018 dan memberi sokongan padu kepada industri pertanian negara.

No comments:

Post a Comment